muchuk saia

disable

Isnin, 13 Februari 2012

Velentine's Day....

Xd mkneye bg aku....Mesti ramai pasangan kekasih beriya nk sambut an... Yela kononye time 2 la kebahagiaan dyeowang...huhu...bg aku semua 2 xpenting...yang penting kteowg tiap2 ari bahagia...Kalw ad gadoh pon,2 base la....asam garam dlm prhubungan an...lagi mengeratkan lg hubungan adela...huhu..Kadang2 bile teringat peristiwa2 yg x diingini berlaku,rase kelakar lak...Dulu asek gaduh jer...sket2 gaduh...cam budak2...ntah la...aku nie rase nk melenting je bile dye tudoh aku mcm2... skunk nie yg penting sabar dan tolak ansur 2 penting...salah or x salah kte mengalah je kan..huhu..yg penting hubungan kteowg berjalan dgn lancar...sentiasa hepi selalu...aku harap hubungan aku ngn dye kekal hingga ke akhir hayat...AMINNNN,,,,,,

1 ulasan: